Vsak teden novi nasveti. Spremljaj nas tudi na Facebooku.

Učinkovite vadbe za izgubo maščob na trebuhu

Jeeej, kmalu bo čas za kopalke in brezskrbno uživanje na morju. Ste pripravljeni? Mi že res komaj čakamo na vroče poletne dni in še bolj prijetne večere. Vendar kaj ko pa se pogledamo po trebuhu, ni postava niti “i” od idealnega. A nič za to – če se bomo spravili čim prej telovaditi in bomo pri tem vztrajni, bo vse v najlepšem redu.

 

Torej najprej moramo začeti pri osnovah. To so kalorije. Če se  želimo znebiti nadležnega obroča krog trebuha, moramo paziti na vnos kalorij. Čim več moramo jesti zelenjavo, piti vodo in jesti polnovredno hrano. Začnete lahko tudi z Detox programom za lažji in najbolj optimalen začetek, da vas motivira in vam da energijo za telovadbo. Zdrava in uravnotežena prehrana je absolutno lahko učinkovita za hitro topljenje maščob v trebuhu.

 

Preproste, a učinkovite vaje za taljenje maščobe na trebuhu

 

1. Trebušnjaki

Najučinkovitejša vaja za izgorevanje trebušne maščobe so trebušnjaki. Ti so na prvem mestu, ko govorimo o vajah za izgorevanje maščob. Začnete lahko tako, da ležite ravno z upognjenimi koleni in nogami na tleh. Dvignite roke in jih nato položite za glavo. Lahko jih držite tudi prekrižane na prsih. Pri vadbi se osredotočite na pravilno dihanje. Ta vaja bo pomagala tudi pri gradnji trebušnih mišic.

 

2. Hoja

Zelo preprosta kardio vadba, ki vam pomaga izgubiti maščobo na trebuhu in ostati v formi. Če hodite in skrbite za uravnoteženo prehrano, lahko naredite čudeže, če poskušate odvrniti odvečne kilograme. Hitra hoja, ki traja trideset minut na svežem zraku, lahko pomaga zmanjšati maščobo okoli trebuha. Poleg tega lahko pozitivno vpliva tudi na vaš metabolizem. Še boljše pa je, za to vajo ne potrebujete nobene opreme. Pomaga tudi pri odvajanju maščobe z drugih delov telesa.

 

3. Zumba

Treninge ne smemo obravnavati kot neko kazen, zato lahko nekateri zabavni treningi naredijo čudeže za vaše zdravje. Treningi zumbe so visoko intenzivna vadba. Pomaga lahko pri izboljšanju kondicije ter hitro topi trebušne maščobe.

 

4. Kolesarjenje

Kolesarjenje je učinkovit način za izgorevanje maščob na trebuhu. Kolesarjenje vam pomaga zvišati srčni utrip ter s tem sposobnost porabiti znatno število kalorij. Kolesarjenje vam pomaga pri izgubi maščobnih blazinic pri stegnah in pasu. Začnite se voziti s kolesom do bližnjih krajev. Če boste kolesarili redno, je ta vaja lahko zelo učinkovita pri zmanjševanju maščobe na trebuhu.

 

5. Aerobika

Če želite izgubiti maščobe na trebuhu, ne da bi šli v telovadnico, lahko naredite nekaj visoko intenzivnih aerobnih treningov kar doma. Ti treningi so učinkoviti, preprosti, zabavni in odlični za porabo večje količine kalorij.

 

Kot ste že sami ugotovili, lahko kurimo maščobe s številnimi vadbami, ki so popolnoma enostavne in ne potrebujemo nič drugega kot čas in motivacijo, da začnemo delati na svojem trebuhu. Najboljše je, da delate tiste vaje, ki so vam všeč in jih radi izvajate. Zdaj pa hitro po teniske in slušalke ter veselo na delo za lepim trebuhom.