Vsak teden novi nasveti. Spremljaj nas tudi na Facebooku.

6 vaj, s katerimi lahko v minimalnem času porabimo največ kalorij

Vsi si želimo videti rezultate hujšanja in telovadbe čim prej. Čeprav je vsakršna telovadba pozitivna za telo, pa izstopajo določene vaje, ki pa lahko telo pripravijo do hitrejše izgube kalorij in s tem maščob. Vaje, kot so tek, kolesarjenje in plavanje, veljajo za najučinkovitejše vaje za izgorevanje kalorij.

 

1. Plavanje

Ljudje s težavami s koleni se lahko zatečejo k plavanju, saj plavanje pozitivno vpliva na izgorevanje kalorij in hujšanje. Počasni krogi prostega sloga približno pol ure lahko v eni seji prinesejo porabo do 255 kalorij. S prsnim plavanjem ali izvajanjem metuljčka lahko v pol ure pokurite tudi več kot 400 kalorij.

 

2. Borilne veščine

Borilne veščine so oblika treninga, ki vam lahko izboljša splošno telesno pripravljenost in pomaga tudi pri izgorevanju veliko kalorij. To je pravzaprav precej razburljiva oblika treninga in dober način za pridobivanje kondicije.

 

3. Tek in kolesarjenje

Tek ali kolesarjenje sta dve vaji, ki lahko pomagata pri izgorevanju veliko kalorij. Lahko tudi hodite ali hitro hodite, vendar bo to povzročilo sorazmerno manj porabljenih kalorij. Če v fitnesu tečete na tekalni stezi ali kolesarite na kolesu, poskrbite, da boste to delali s primerno hitrostjo, da boste hitreje porabili kalorije, seveda v okviru svojih sposobnostih in kondiciji.

 

4. Aerobika in zumba

Aerobika je fitnes vadba, ki vključuje intenzivno skakanje in ples. Aerobika in Zumba sta v bistvu vadbi na osnovi plesa, ki lahko v pol ure ali več prispevata izgubo približno 250 kalorij ali več.

 

5. Power joga

Za razliko od tradicionalne joge se power joga izvaja v razmeroma hitrejšem tempu in lahko pomaga pri kurjenju kalorij. Power joga vključuje zahtevnejše joga seanse v več ponovitvah, ki jih je treba opraviti hitreje.

 

6. Cross fit trening

Cross fit trening je tisti, ki vključuje različne rutine vsak dan, da se poveča število kalorij, ki jih porabite na dan. Vključuje tako aerobne kot tudi anaerobne vaje, kot je dvigovanje uteži. Cross fit je zelo učinkovit fitnes trening za hujšanje in hitrejšo izgubo kalorij.

 

Upamo, da ste dobili inspiracijo za začetek izvajanja ene od teh vadb. Pri tem pa ne pozabite na primerno prehrano, da boste v svoje telo dobili vse vitamine in hranilne snovi, ki jih vaše telo in mišice potrebujejo za njihovo zdravo in normalno delovanje. Želimo vam veliko uspehov pri izbiri in izvajanju telovadbe.